نشست برنامه ریزی بزرگداشت روز جهانی مسجد برگزار شد 

نشست برنامه ریزی بزرگداشت روز جهانی مسجد برگزار شد 

تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: ۳۱ مرداد سال جاری مصادف با روز جهانی مسجد است و به منظور برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر بزرگداشت این روز، نشستی با حضور همکاران ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان به صورت مجازی برگزار شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به در پیش بودن روز جهانی مسجد و اهمیت بزرگداشت این روز، گفت: ۳۱ مرداد سال جاری مصادف با روز جهانی مسجد است و به منظور برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر بزرگداشت این روز، نشستی با حضور همکاران ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان به صورت مجازی برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: با تبادل نظر همکاران مقرر شد ۳ ویژه برنامه در روز جهانی مسجد اجرا شود یکی از این ویژه برنامه ها رونمایی از موشن گرافی مسجد دوستدار خانواده است.

 

وی عنوان کرد: مسجد دوستدار خانواده طرحی خانواده محور است که با پیشنهاد ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان به صورت پایلوت از مسجد حضرت زهرا (س) شهر جیرفت آغاز شده و عمده فعالیت های این طرح در حوزه خانواده و با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در این حوزه است.

 

خوبی زاده ادامه داد: به منظور معرفی طرح مسجد دوستدار خانواده و آشنایی سایر کانون های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور، موشن گرافی این طرح با حمایت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و کانون فرهنگی هنری شهید شجاع حیدری مسجد حضرت زهرا (س) توسط کانون فرهنگی هنری مصباح تولید شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های بزرگداشت روز جهانی مسجد، رونمایی از پوستر طرح نهج البلاغه خوانی است.

 

وی اظهار کرد: علاوه بر این قصد داریم در این روز به معرفی یکی از کانون های فرهنگی هنری مساجد این منطقه بپردازیم البته با توجه با شرایط کرونایی این برنامه از طریق مجازی با دعوت از مسئولین استانی و مدیر این کانون اجرا می شود.

 

خوبی زاده عنوان کرد: امیدواریم برای انعکاس ویژه برنامه های بزرگداشت روز جهانی مسجد و همچنین معرفی کانون برتر بتوانیم از ظرفیت رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی بهره ببریم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: همچنین در نظر داریم در راستای معرفی مساجد تاریخی دارای کانون فرهنگی هنری، عکس نوشته هایی تهیه کرده و در فضای مجازی منتشر کنیم.

 

وی در خاتمه تاکید کرد: تمام تلاش ما و همکاران در ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بر این است که بتوانیم برنامه های روز جهانی مسجد را به بهترین شکل ممکن اجرا کنیم.

پایان پیام/ 586